Sidor

tisdag 24 januari 2017

Plugg och lite shopping

Nu har vårterminen börjat på riktigt. Den här terminen kommer jag läsa latin och medicinsk fysik.
Jag kommer inte läsa heltid på universitetet den här terminen eftersom jag vill ha tid till att plugga till högskoleprovet också så att jag kan få bra poäng och förhoppningsvis komma in på biomedicinska analytikerprogrammet i höst.

I söndags tog jag och min sambo en liten promenad till Gränby för jag ville till Åhlens och köpa makeuphanddukar.


Igår städade jag lite i köket också pluggade jag, på kvällen tog vi det bara lugnt min sambo var jätte trött eftersom han sovit dåligt på natten så han gick och lade sig ganska tidigt, själv satt jag uppe och kollade på klipp på Youtube, har fastnat för "empties" och "decluttering" videor.

Idag städade jag klart i köket också har jag pluggat och pysslat lite (vill ni se vad jag pysslar kan ni följa min pysselblogg här).
Under kvällen har vi kollat på ett avsnitt av Elementary (älskar den serien) och nyss så tränade vi lite, nu sitter jag och kollar på fotboll (Copa del Rey).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar