Sidor

onsdag 7 september 2016

Nystart

Nu tänkte jag försöka med bloggen igen.

Vi har köpt ett hus som vi håller på att renovera så jag tänkte skriva lite om den processen.
Jag har även börjat plugga igen, den här gången blir det medicin, så jag tänkte även skriva lite om det.
Jag läser just nu en kurs som heter "Människans fysiologi" på Karolinska institutet, parallellt med den läser jag en kurs på distans som heter "Medicinsk genetik", men målet är att komma in på Biomedicinsk analytikerprogrammet.

Här är i alla fall bilder på några av rummen i huset:
Litet rum som förmodligen ska bli mitt pysselrum
Hallen på övervåningen, vi ska måla väggarna vita och lägga nytt golv 
Trappen, den ska bli grå och väggarna vita (satt en ful grön matta på trappen innan
En till bild på trappen
Köket och ett lite rum innanför, vi ska förmodligen riva den här väggen och göra ett stort kök
Ett litet rum som ska bli kontor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar